2015. augusztus 29., szombat

Ételfutárok – ami nekem bejött + bulgur és kuszkusz

Ebben a bejegyzésben az ételfutárokról írok újfent, akik a kánikulában is mindent megtesznek, hogy ott legyen az asztalunkon az étel. A kedvencem továbbra is az Egészségkonyha, mert ott a legtöbb a TK elveibe is beilleszthető étel, ezek az E7-E8-E9 sorokban találhatóak, de van minden héten vegetáriánus rántott vagy tésztaétel is – ha meg végképp nincs más, rendelek egy főzeléket, de ritkán fordul elő, hogy erre kényszerüljek. Tényleg csak ajánlani tudom mindenkinek.

Vizsgálódásaim közben felfedeztem a http://www.gastroyal.hu két előre összeállított diétáját is. Kettő is van: Hagyományos Szétválasztó Diéta és Zsírégető (low carb) Szétválasztó Diéta, ezek a honlapon elérhetőek. Ha valaki olyan szerencsés helyzetben van, hogy meg tudja fizetni (napi alig több mint 1000 forintból megvan az egész heti kaja – 7690 Ft egész hétre), szerintem bátran ki lehet próbálni, mert a reggeli kivételével tényleg TK-kompatibilis. Egy baja van: az ebéd és a vacsora ugyanaz. Vagyis nem a TK, hanem a 90 napos diéta unalmas változatát követi. Fogyásra tehát biztosan alkalmas, TK-zni hosszabb távon nem, mert megunja az ember az életét is, ha csak ezt eszegeti. A Zsírégető (low carb) Szétválasztó Diéta valamivel változatosabb, az is a 90 napos elveket követi.

Egy másik felfedezésem a bulgur és a kuszkusz. Eddig is szerettem, de sosem gondoltam, hogy nálunk is pikk-pakk be lehet szerezni. A héten lementem az Aldiba és vettem, le is fotóztam őket. Hamar megfőnek, hamarabb, mint a krumpli vagy rizs, finomak, és mivel nem liszt finomságú, hanem búzadara, lassabban is szívódik fel, tehát egészségesebb.

A zöld, ami már ki van bontva, elég csípős, de finom


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése