2016. szeptember 27., kedd

Hírek és tippek egy újabb év után

Még élek! :-) Egy évig szüneteltettem a blogot, azóta tapasztalatot gyűjtök, olvasok, élvezem a testkontrollos életet. Csinálom, működik. Olyannyira, hogy a család, az ismerősök, lénygében mindenki kész tényként kezeli, hogy én bizonyos elvek szerint étkezem, néha megkérdezik, hogy hogy működik, én pedig elmondom nekik, szépen, türelmesen.

A múlt tél és az idei tavasz során kissé „elhíztam” – ezt úgy értsd, hogy visszajött rám két kiló. 79 lettem a szokásos 77 helyett. Először pánikba estem, aztán elkezdtem gondolkodni: hol lehet a baj? Elemzéseim megmutatták, hogy kevesebb zöldséget ettem, nagyon rákaptam az édességekre (kakaós csiga, mákos rétes), télen a forralt borra, illetve minden este sajtot ettem, ami, gondolom, szintén nem tett jót a testemnek. Többek között ezért is írtam meg ezt az új bejegyzést, hogy megnyugtassalak Téged is: semmi pánik, nem baj, ha hízol, pikk-pakk visszafogyhatsz, ha visszatérsz a Testkontroll elveihez.

A következő cselekvési tervet eszeltem ki: megint minél több zöldség; minimális édesség; kicsit több mozgás; kicsit több odafigyelés. Július végén döntöttem el, hogy szeptemberre formába lendülök, és sikerült is. Fotóztam pár zöldségtálat, mert egy ideje nem a hagyományos salátát, hanem egyszerűen felvágott zöldségeket ettem (este akár sajttal, majonézzel, olajbogyóval is). Most jobban esik ez, bizalommal próbáld ki Te is, pár perc megcsinálni, de nagyon hasznos és egészséges. Nálam így néz ki:




Még egy apró tipp: mindenhová viszek magammal zöldséget, vendégségbe, utazásra, így sohasem érhet meglepetés. A családtagok közül lopkodhat belőle, aki akar. :-)

A blog korábbi tartalmait ITT találod! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése