2013. szeptember 27., péntek

Bevezetés: Fit For Life - Testkontroll

Kedves Érdeklődő!

Ez a blog teljesen új, az 1985-ben megjelent Testkontroll nevű életmódprogramról és arról szól, hogy ezt a programot hogyan vezettem be (próbálom bevezetni) saját életembe és milyen tapasztalataim vannak.

Amikor az interneten keresgéltem, kiderült, hogy sehol sincs összefüggő magyar fórum vagy blog a Testkontrollról, általában fogyókúrás blogokban/tanácsadókban említik valamelyik kategóriában az előnyök és hátrányok rövid felsorolásával együtt. Angol/amerikai oldalakon sem nagyon jártam sikerrel. Nekem eddig bevált a módszer és ezért szeretnék egy blogot szentelni neki (meg azért is, mert, ha rámjön, imádok írni). Itt megosztom tapasztalataimat és mindenkit arra biztatok, hogy próbálja ki a módszert és ossza meg a tapasztalatait ő is. Szintén várjuk azoknak a bejegyzéseit is, akik már próbálták a módszert.

Sajnos a sima "testkontroll" blogcímet lefoglalta valaki, aki aztán semmit sem írt a módszerről, ezért tettem bele a címbe a módszer angol nevét is.

Kalandra fel!

Mindenkit üdvözöl: Kontroller

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése