2014. május 31., szombat

Meglepetések és nem várt örömök

Azért mondjuk ki bátran, mi dagik, hogy nem szeretjük a nyarat. Izzadunk, melegünk van, nem kellemes ilyenkor dolgozni, a napsütötte utcán járni-kelni, inkább hűs helyen, pincében (esetleg borospincében) vagy más kellemes helyen képzeljük el magunkat. Az is igen nehéz, hogy mit viseljünk – nálunk pl. férfiaknak nem lehet rövidnadrágot hordani, és a csajoknak is szép ruhában kell járniuk… Döglesztő tud lenni…

Sajnos Magyarországon egyre keményebb melegek vannak nyáron. Az a helyzet, hogy lassan klíma nélkül ki sem lehet bírni egy panellakásban, aki duci, annak meg külön nehézség,mert a zsír jól szigetel, de sajnos ez csak télen hasznos.

A mai napon nekiláttam és átnéztem a régi ruháimat, amelyeket csak azért tettem el, mert ugyan már nem jöttek fel rám, de túl jók voltak ahhoz, hogy az áruház előtti ruhagyűjtő konténerbe beletegyem őket. Őrületes eredménnyel jártam: 3 kiváló pólót, két rövidnadrágot és két kiváló, márkás Levi’s nadrágot szedtem össze – olyanokat, amelyeknek a hordásáról rég lemondtam, de azért eltettem őket, mert drágák voltak. És most – csodák csodájára – nem csak hogy jók rám, de derékszíj kell ahhoz, hogy le ne essenek rólam.

Jó, hogy régen költöttem márkás ruhákra, most tuti sikert fogok aratni velük J. Tegnap igen erős megerősítés volt az egyik kedvenc kolléganőm részéről, hogy „B., te csinálod jól!” Látja mit eszem, hogyan élek, és levette, hogy ez működik! Szóval nagyon szép két napom volt ma – egyrészt jól megdicsért egy kolléganőm, másrészt találtam egy jó csomó mutatós és kényelmes ruhadarabot. Megérte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése