2014. október 19., vasárnap

Tervek és projektek

A legutóbbi időben kicsit elkanászodtam, úgy örültem ez egy évem sikereinek, hogy a kezdők merevsége helyett eluralkodott rajtam a haladók lazasága. Így aztán belefért egy kicsi bűnözés, egy kicsit kevésbé szabályos étrend és néha egy kis süti (ez utóbbi csak a munkahelyi terror miatt, mivel minden névnapot és más egyéb eseményt, úgymint emberek elbúcsúztatása, értekezlet stb. süteménnyel ünnepelnek meg a kollégák, és hát igen, egy-egy ígéretesebb darabot én is megkóstoltam).

Ezért a múlt héten már ráálltam egy kicsit szigorúbb étrendre, minden délelőtt csakis gyümölcsöt ettem, szabályos ebédet, uzsonnát és vacsorát, és máris helyre állt az egyensúlyom, a közérzetem. Nagyon kellemes szokás a délelőtti gyümölcsevés, persze mindenki olyan gyümölcsöt egyen, amelyet tényleg szeret.

Valószínűleg az ételfutárok terén is változtatnom kell, mert eddigi kedvenc beszállítóm, a Cityfood megszüntette azt a sort, amely a vegetáriánus ételeket tartalmazta. Remélem, hogy csak ideiglenes lesz ez a váltás, ha nem, akkor lépünk, többet is megnéztem már, ha kipróbáltam őket, természetesen arról is be fogok számolni.

Nemsokára utazni is fogunk, ezzel kapcsolatban nagyon kíváncsi vagyok, hogy lehet-e egy külföldi utazás során is a TK szerint étkezni, vagy kénytelen leszek egy hétig azt enni, amit éppen be tudunk szerezni a boltból, éttermekből. Meg jó magyar turistához méltón viszünk egy rúd Pick szalámit J.

Annak eldöntéséhez, hogy egy-egy élelmiszer pontosan miből áll, használhatjuk a következő kalkulátort: LINK - kalóriatáblázat (sárgával). A múltkor csicsókát sütöttünk, emiatt kellett megnéznem, hogy ebben pontosan mi is van: a kalkulátor szerint 2 gramm fehérje és 17,4 gramm szénhidrát. Szóval inkább szénhidrát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése