2014. október 26., vasárnap

Internetes körkép és felkészülés a Halloweenre

A mai bejegyzés megint kicsit hevenyészett lesz, egyrészt, mert nincs újabb magvas gondolatom, másrészt, mert igen elfoglalt voltam, a négynapos hétvégén is dolgoztam.

A múlt heti csicsókáról készítettem képeket, az egyik legjobbat itt közlöm. Nagyon finom a sült csicsóka, érdemes kipróbálni, kis sóval, borssal, paprikával fűszerezni. A receptünkben volt Vegeta is, de azt nem támogatom, mert vegyi anyagok vannak (lehetnek) benne.

Tepsiben sült csicsóka

Egy cikket is olvastam az utóbbi időben, szeretném felhívni rá mindenki figyelmét. Arról szól, hogy hogyan szokhatunk rá az egészséges ételekre. Csak megerősíteni tudom, hogy a cikkben leírtak igazak, így biztos lehet benne minden kedves blogolvasó, hogy egy élő ember már van, aki tanúsítani tudja a cikk állításainak igazságát.

http://divany.hu/eletmod/2014/09/13/tudja_hogyan_szokhat_ra_az_egeszseges_etelekre/ (tudom, hogy Dívány, meg fúj, de ez a cikk tényleg értelmes J)

A másik fontos dolog, hogy halad az ételfutár-váltásom, jelenleg három versenyző maradt, közülük kerül majd ki a hosszú távú beszállító. Van bennük vegás futár is, de azt hiszem, hogy végül nem ilyet választok, mert a párom azért szereti a húst is (könnyű neki, ő sohasem fog elhízni…).

A Halloweenre való felkészülésem középpontjában egy házi töklámpás elkészítse állt. Egy igazán gonoszképűt akartam. Mivel a munkahelyem jóvoltából elmehettem egy gyermekotthonba és ott faraghattam jópár tököt a gyerekeknek, megvolt a friss gyakorlat. Sokak szerint nem magyar ünnep ez a Halloween, de nagyon jó móka, és talán kicsit érthetőbb lesz, hogy miről van szó, ha elmondom, hogy a mindenszentek angolszász változata (plusz infó, hogy angolos vagyok, tehát egyáltalán nem áll távol tőlem ez az ünnep): ezen az éjszakán az elmúlt évben meghaltak lelkei összezavarhatják az élők életét, mivel a lelkek ezen az éjjel vándorolnak a holtak birodalmába. A lámpás a halálra vigyorog rá, nem mellesleg elűzi a szellemeket, boszorkányokat és egyéb ártó lényeket. 

Íme, az én saját lámpásom: remélem, elég gonosz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése