2015. május 31., vasárnap

Szállodai testkontroll

Az előző bejegyzést a tudatosság fontosságával zártam, ezt most ugyanazzal folytatom. Nemrég Hévízen pihentünk, félpanziós ellátást kaptunk, svédasztalos reggelivel és vacsorával. Azért írok erről, mert bizony észnél kellett lenni! A svédasztal angolul „all-you-can-eat”, vagyis „egyél, amit/amennyit akarsz”. Az alapgondolata a legtöbb embernek pont ugyanez: kifizettem, van minden, együnk jó sokat!

A második gondolatig csak kevesen jutnak el: jól gondoljuk meg, mit eszünk! Mérjük fel a lehetőségeket és cselekedjünk a TK szerint! Nos reggelire voltak friss zöldségek, saláták, rengeteg tojásétel (rántotta, tükörtojás, omlett), felvágottak, húsok, sajtok, joghurtok, tejbedara, péksütemények, és mindehhez gyümölcs- és zöldséglevek. Hamar felmértem: ha kenyeret eszem, max. vajat és lekvárt ehetek hozzá, az összes többi kiesik. Ezért maradtam a tojás + zöldségek kombinációnál – bár szigorúan véve nem TK-s, hiszen délig nem lenne szabad enni, de az elveknek megfelel. És délután 2–3-ig nem is voltam éhes, jól bírtam a fürdést a medencében…

A vacsora hasonló volt: rengeteg hús, hús hússal. Általában kétféle „vega” kaja is volt, de a sajtot valamiért egyikből sem bírták kihagyni… Maradt megint a húsos opció: halakat és húsokat ettem rengeteg zöldséggel és nyers salátával. Rántott húst nem, az nem egészséges. De így is nagyon jókat ettem, sokféle étket kipróbáltam.


OFF   OFF

Új gyógymód herpesz ellen


És végül egy nem idevaló téma: egy új gyógymódot találtam föl herpesz ellen, nekem annyira bevált, hogy közkinccsé kell tennem! A herpeszt fertőtleníteni és szárítani kell, attól múlik el és indul el a hegesedés. Egyik nap éreztem, hogy ki fog jönni a szám sarkában – az ember általában előre érzi a dolgot –, és éppen azon tanakodtam, hogy mit kellene tenni, amikor bevillant, hogy az etil-alkohol fertőtlenít is, szárít is, és még környezetbarát is. Ezért egy fültisztító vattát belemártottam 70%-os alkoholba (patikában kapható) és naponta 4–5-ször bekentem vele a herpeszt. 3 nap alatt elmúlt, lényegében seb és fájdalom nélkül. Érdemes kipróbálni, olcsó, egyszerű módszer, és még ronda fehér folt sem marad az ember száján, amit általában a szárítópaszta okoz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése