2015. július 31., péntek

Két cikk a nyári uborkaszezonra

Az első cikk, melyet nemrég olvastam, a „rossz diétáról”, a „hobbifogyásról” szól, és nagyon jól elmondja, hogy mit és miért ne csináljunk. Olvassátok el, nagyon érdemes, mert – bár a cikk nem mondja el – az is implicite benne van, amit a TK hirdet és amiről a múltkor írtam: hogy bizony ez nem csak egy diéta, hanem egy működő életmódprogram.

Nemrég jómagam is nyaraltam, 10 napot, ebből 8 napban vagy ismerősök jöttek hozzánk, vagy mi utaztunk el ismerősökhöz. Úgy döntöttem, nem lesz TK, mert túl nagy energia lenne, meg meg is ér egy kísérletet, hogy mi lesz, ha egy hétig rosszul táplálkozom. Igen, bocs,de így két év után már nem tudok mást mondani, mint ezt, hogy „rosszul táplálkozom”. Vagyis strandkaját eszem és összevissza keverek mindent, fagyit eszem, sört iszom, meg azt, amit a vendéglátók éppen adnak. Bevallom, nehezen bírtam, mindig kellett egy kis salátát ennem, amikor végre hazatértünk… Ki se bírtam volna nélküle. Legutóbb mogyoróolajat vettem, fenomenális, és nagyon jól csúszik tőle mindenféle saláta. A jövő héten akciós a Lidlben! J

A másik cikk megint az élelmiszeripar trükkjeiről szól, erről nem is írok többet, olvassátok el, megéri.
A cikk: 

Szép augusztust Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése