2015. október 11., vasárnap

Két év a testkontrollal + búcsú

Kedves Olvasóim!

Két éve élek a testkontrollal, a TK elvei szerint. Azért indítottam ezt a blogot, hogy másnak is bemutassam ezt a kiváló módszert, és saját példámon keresztül bemutassam, hogy hogyan valósítható meg a gyakorlatban. Két éve még nem tudtam, hogy sikeres lesz-e a próbálkozás, de nagy elszántsággal vágtam bele. Kísérletem igazolta: tényleg megvalósítható, és meg is éri. Csak egy gyors felsorolás az előnyökről:

- lecsökkent és beállt a súlyom,
- az energiaszintem megnőtt,
- az emésztésem rendbe jött,
- kedvet kaptam a sporthoz, a mozgáshoz,
- rám jönnek a régi ruháim,
- mindenkinek jobban tetszem vékonyan, én is magamnak,
- azóta nem voltam beteg,
- ha úgy adódik, merek enni, mert tudom, hogy a kezemben van a jó módszer a fogyásra,
- emiatt magabiztosabb is vagyok.

Sokan felróják, hogy a TK drága, pl. a zöldségek, gyümölcsök miatt. Erről csak annyit, hogy egyáltalán nem. Az egészség sosem drága, inkább együk a jobbat, és spóroljunk az orvosokon. De abszolút értékben sem drágább: ha téliszalámi helyett zöldséget veszünk, máris jobban jártunk (4000 Ft/kg vs. 400 Ft/kg). Vagyis ne fogadjatok el semmi kifogást arra, hogy miért NE egyetek zöldséget, gyümölcsöt!

Sajátítsátok el a természetes higiénia és az egészséges étkezés alapelveit, és akkor nem dőltök be a hülyítésnek. A városban, ahol élek, egy étterem a következő „fitnesz menüt” ajánlja: óriás rántott csirkemell mandulás bundában, friss saláta, steak burgonya + 0,5 liter Coca-Cola. Hoppá! Aki elhiszi, hogy ez fitnesz, annak még tanulnia kell, jó sokat… (na jó, a friss saláta érvényes…) Ti ne legyetek befolyásolhatók – ha elolvasgattátok a blogomat, már kinyílhatott a szemetek. A többi a TK könyvben megtalálható.

Most továbblépek: azt hiszem, megírtam, amit akartam, elmondtam, amit megtanultam, ezért befejezem a blog írását. Hetvenöt bejegyzés, azt hiszem, éppen elég – Wordben 80 oldal, amit eddig írtam. Figyelni azért fogom a blogot, ha kérdésetek, javaslatotok lesz, az jöhet továbbra is a kommentekbe vagy a blog ímélcímére. Íme:


Mindenkinek sok sikert kívánok, jó testkontrollozást!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szèpen neked ezt a blogot, jòl àtböngèsztem, nagy segitsèget jelentett. Holnap lesz kèt hònapja, hogy a testkontroll szerint ètkezem, teljesen elhagytam a kàvèt ès a teàt, a hùst, a tejtermèkeket, a fehèr kenyeret, a cukrot. Eleinte sokat jàrtam a blogodon, sokszor megerősitett abban, hogy jòl csinàlom-e vagy nem. Most jàrok a hetedik kilò fogyàsnàl ès sokkal egèszsègesebbnek èrzem magam ùgy hogy többet eszem, mint bàrmikor eddig. A hangulatom is sokat javult. Szòval csak a legjobbakat tudom ròla èn is elmondani.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen, sok sikert! ;-)

    VálaszTörlés