2013. december 15., vasárnap

Három hónap Testkontrollal

Hát eltelt egy újabb hónap (még kicsivel több) is. Mostanra kezd beállni a súlyom, tartósan 77-78 kiló az eredeti 88-89 helyett, már nem félek a mérlegre állni, sőt, bármikor büszkén ráállok, hogy élvezzem a sikert! A 80 kilós álomhatárt már alulról nézegethetem… Egy lassabb fogyás szerintem még várható (ma reggel már 76 kilót mutatott a mérleg!), majd meglátjuk, illetve azt is, hogy hogyan sikerül kajaügyileg „átvészelnem” a karácsonyi időszakot. Szerintem a további fogyáshoz már szó szerinti koplalásra lenne szükség, azt meg már nem szeretném vállalni.

Már jól beállt az étrendem (pl. szénhidrátnapok, húsnapok), a mindennapjaim, és ha főzni nem is tudok jobban, gond nélkül tudom, hogy melyek a helyesen társított vagy társítható ételek. Továbbra is működik, hogy délelőtt csak gyümölcsöket és házilag készített gyümölcsleveket eszem-iszom, 12 és 20 óra között pedig, amit lehet, nyers salátával és helyesen párosítva. Talán kicsit sok kenyeret eszem mostanában, de nagyon rákaptam, majd valami helyettesítést kell találnom, hogy ne egyek annyi szénhidrátot.

Mostanra a mindennapjaim részévé vált a TK, a barátok, család, mindenki elfogadta, sőt egyre többen érdeklődnek, hogy mi a „titkom”. Ismerős ez a „hogyan csinálod?” kérdés, egy kis irigységgel vegyes tisztelet van benne. Közben elkezdtem edzőterembe is járni, hogy az izmaim véletlenül se épüljenek le. Úgy érzem, jó úton haladok, működőképes a rendszerem, hiszen nem vágyom a régifajta „nehéz” ételekre, simán lemondok bármiről egy kis kellemes saláta vagy zöldséges étel kedvéért. Ha tudtam volna három hónappal ezelőtt, hogy így lesz, el sem hittem volna.

Teljes mértékben bebizonyosodott, hogy a TK nem fogyókúra vagy diéta, hanem egy valódi életmódprogram. Vagyis rá lehet állni, meg lehet szeretni és időtlen-időkig lehet követni a tanácsait. Most már mondhatnám, hogy lefogytam a kívánt súlyra, megyek és zabálok egy nagyot. De nem mondom, mert nincs igényem erre, hozzászoktam és megszerettem a TK-t, a fogyással járó sikerélményt, a jó emésztést, a rengeteg energiát. Máris megérte! Egy nagy próbatétel következik még: a karácsony és az újév.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése