2014. november 16., vasárnap

Az új ételfutárom

Nemrég beszámoltam róla, hogy a Cityfood megszünteti a vegetáriánus ételeket tartalmazó ún. „lúgosító” ételsort és bevezeti helyette a „rántott vega” sort. Többszörösen is melléfogtak, remélem, nem lesz üzleti siker, és meg is érdemlik. A lúgosító sor mellett ugyanis még mindig ott voltak a főzelékek, néha a rántott vegás kaják, vagyis ki lehetett hozni egy változatos heti étrendet. Most minden vegetáriánus étel „belement” ebbe a rántott vega sorba, vagyis vagy ezt, vagy a főzeléket lehet választani. Ennyire azért nem vagyok mazochista, és szerintem más embertársaim sem, akik nem szeretnének mindennapi húst enni. Egy cégnek igenis gondolnia kellene azokra is, akik nem esznek húst, és lehetőleg nem egyetlen választási „lehetőséggel” kiszúrni a szemüket (ja, és még jó drága is). Új klienseket ezzel nem fognak szerezni, viszont elvesztenek sok régit. A vegetáriánusok nem azért azok, mert a húson kívül beérik minden mással (most majdnem csúnyát írtam), hanem mert figyelnek az étkezésükre – nem fognak mindennap olajban sült szarokat enni.

Így aztán gondos keresgélés után áttértem egy másik beszállítóra. Játékban maradt a Vegafood, a Vegafutár és a hangzatos nevű Egészségkonyha. Az első kettő – bár nagyon jók – végül azért esett ki, mert a párom szeretne húsos ételeket is, én pedig nem szeretnék minden héten két beszállítótól rendelni. Így aztán kipróbáltuk az Egészségkonyhát, ahol mindennap van egy vegetáriánus menü (ráadásul jó áron), a hagyományos főzelékek mellett egy reform főzelék sor, egy vegán ételsor, egy „low carb” vega sor, és egy „sima” vegetáriánus sor. Emellett még nyersételek is vannak. Szóval van miből választanom, végre nem gond a helyes testkontrollos étrend összeállítása! Nemsokára jövök vissza a legújabb élményeimmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése